Přemýšleli jste někdy nad tím, k čemu se dá vlastně realizace kvalitního eventu přirovnat? Dá se přirovnat k inscenaci divadelního představení nebo přímo k natáčení filmu. Každá eventová akce, má-li být úspěšná, musí v sobě nést prvky dramatičnosti, dějovosti a napětí.
více v článku...
Dramaturgický plán eventu
Pokud bychom si před pořádáním firemní akce měli sestavit jakýsi dramaturgický plán, skládal by se ze tří částí:
- pozvání hostů, publika, firemních zaměstnanců …,
- samotného firemního eventu,
- aktivit, které budou následovat po něm.
Malý večírek versus velká firemní akce
Samozřejmě, že u malého firemního večírku není třeba do detailu dramaturgii promýšlet. Naprosto dokonalou dramaturgii však určitě oceníte zejména u pořádání firemních akcí Plzeň a firemních akcí Praha větších rozměrů a vyšší důležitosti.
Produkční složka eventové akce
Zatímco dramaturgii u akcií menšího rozměru do detailu promýšlet nemusíte, produkční složka je nezbytná vždy. Podpoří totiž vyznění celé eventové akce a ručí za konečný efekt akce pro firmy.
Režie eventu pod taktovkou eventové agentury
Když už si hrajeme na natáčení filmu, nesmíme zapomenout ani na režii. Právě ona je při pojetí eventu samotným nositelem kreativity. Právě od ní je odvislé celkové konečné vyznění. Režie, v našem případě eventová agentura, ručí za zpracování formátu, celkové vyznění eventu na klíč a celkového dopadu na publikum.
Eventová akce vlastními silami, nebo raději event na klíč?
Pokud hodláte uspořádat firemní event, položte si ještě před jeho přípravou otázku, zda si večírek, akci, promotion, konferenci a podobně zvládnete a chcete udělat sami, nebo zda raději neoslovit event agenturu a necháte si uspořádat firemní akci na klíč. V prvním případě si vyhraďte na přípravu dostatek času a obrňte s velkou trpělivostí.