Home News & Updates Notifikace pro magazíny i e-shopy

Notifikace pro magazíny i e-shopy

by Mag

Notifikace jsou dnes skvělým marketingovým nástrojem, o tom není pochyb. Dnes je zná prakticky každý, ale věděli jste, že původně byly poprvé představeny v prohlížeči Chrome v roce 2015? Za posledních pět let se z notifikací stala naprostá samozřejmost, kterou lze probudit neaktivitu zákazníka či zájem čtenáře. I když z počátku platilo, že notifikace mohou využívat jenom e-shopy, dnes tomu tak není. Díky systému NOTIFEE mohou notifikace ve svůj prospěch využívat prakticky všichni. 

Jak již bylo zmíněno, notifikace jsou skvělým marketingovým nástrojem, který přináší užitek nejen internetovým obchodům, ale také magazínům a blogům. Prozraďme si, proč jsou konkrétně webové notifikace pro e-shopy i magazíny či blogy skvělé. 

Notifikace pro internetové obchody

Stejně jako v minulosti, i dnes notifikace využívají především internetové obchody. Díky notifikacím se probouzí zájem zákazníků a naopak se zabíjí jejich neaktivita. Notifikace v tomto případě mohou být upozorněním na to, že nějaké zboží ještě zbylo v košíku. Také se může jednat o informační notifikaci, která upozorňuje na slevové akce, výprodeje, také na omezenou nabídku či na dopravu zdarma. 

Pakliže má e-shop svou vlastní mobilní aplikaci, nemusí zasílat jen webové notifikace, u nichž je nutné přihlásit se k jejich odběru. Ale mohou zasílat takzvané mobilní notifikace, které putují skrze mobilní aplikace stažené do telefonu zákazníka. 

Notifikace pro magazíny a blogy

Sice v minulosti platilo, že notifikace mohou využívat jenom internetové obchody, dnes už to neplatí. Jak již bylo zmíněno, díky systému NOTIFEE může notifikace ve svůj prospěch využívat prakticky kdokoli. 

Pokud jste majitelem online magazínu nebo blogu, čtenáři nebo návštěvníci stránek mohou být prostřednictvím notifikací upozorňováni na nové články z jejich oblíbených sekcí, případně mohou být informováni o blížících se událostech či o počasí. Notifikace také mohou být vytvořeny podle posledního chování návštěvníků, respektive tedy čtenářů. 

Related Articles

Leave a Comment