Home Rady a návody Mladé a neokoukané. Jaké jsou módní značky, kde originalita vítězí nad vším ostatním?

Mladé a neokoukané. Jaké jsou módní značky, kde originalita vítězí nad vším ostatním?

by Mag

Vyčnívat z davu a neupadnout v šeď běžných dní, to je touhou i cílem nejednoho dospívajícího teenagera. Zdá se, že módním řetězcům, jejichž pobočky se nacházejí v každém nákupním centru, přestává kvést pšenka. Mládí se od stádové konfekce odvrací a hledá nové cesty, jak vyjádřit svou osobnost. Jaké značky volí? 

Nehynoucí street style neztrácí své místo na výsluní, naopak se na vrcholu drží s neotřesitelnou jistotou. Oversize mikiny, čepice s širokým kšiltem, denim, trika s potiskem, pestrobarevné bundy a volné kalhoty. Móda ulice je středobodem mladých životů, kde se píší novodobé módní dějiny. 

Naproti kultu mládí jde německá značka Ragwear, jež se specializuje na street módu pro dospívající. Obrovskou devízou značky je skutečnost, že Ragwear u svých výrobků nepoužívá žádné zvířecí materiály, tedy kromě kůže ani vlnu. Při nákupu Ragwear šatů může zákazníka hřát pocit dobrého skutku. 

Veganská móda pamatuje také na slečny oblejších tvarů, což z moderní značky činí v současném trendu udržitelnosti jednu z předních nákupních možností. Komu není lhostejný osud zvířat a samotné planety, je pro něj tato vizionářská konfekce volbou číslo jedna. 

Udržitelnost a originalita jsou trendem doby

S podobnou módou ještě donedávna slavila úspěchy německá značka Naketano, která se specializovala na hřejivé mikiny nevšedních potisků a slušivého střihu. Výrobky, kde se mísila německá kvalita s nadčasovým designem, představovala pro západní mládež podstatu sebevědomí a sebeuvědomění. 

Mikiny a bundy, které velmi lichotivě zvýrazňovaly ženské křivky a pánské svalnaté trupy, šly na odbyt doslova v celém kontinentálním měřítku. Českou republiku nevyjímaje. Proto byl náhlý konec skvěle rozjeté značky velkým překvapením a šokem. Ačkoli s rostoucí oblibou second handů lze mikiny Naketano stále snadno získat. 

To, že mládež prahne po jedinečnosti a kreativitě, dokazuje kromě oděvů také záliba v netradičních kusech nábytku a dekoraci domácností. Stejně jako u oblečení platí, že uniformní výrobky typu Ikea nebo Sconto nemají v mládežnických ubikacích své místo. 

Hitem se stal nákupní klub Westwing, který funguje na principu výběrového členství. Pro nákup na e-shopu je nezbytné se registrovat do klubu, čímž si německý nábytkový guru svévolně vydobyl privilegium zasílat svým zákazníkům marketingové nabídky. 

Podstatou Westwing je shromažďování originálních kousků, které do e-shopu ve všech koutech světa vybírají najatí stylisté a designéři. Časově omezené nabídky kreativních kusů dodávají nábytku punc jedinečnosti a vyvolávají v zákaznících neodbytný pocit nutnosti vlastnit právě toto. 

Nádech unika má kolikrát větší cenu, než zboží samotné. Avšak pochvalné Westwing recenze dávají otcům společnosti za pravdu, že lidé vždy touží po tom, co nemají. 

Kvalita a originalita versus kvantita a originalita

Co se originality týče, nelze zcela opomíjet čínské e-shopy, kde se zrcadlí trendy všech módních stylů, a to minulé, současné i budoucí. Čínská tržiště rostou jako houby po dešti a online nakupování už dávno není jen o AliExpressu. Do popředí se dostal e-shop Floryday, který je doslova semeništěm originality. 

Objevit zde to, po čem mladé srdce touží, není vůbec složité. Čínští obchodníci jsou tvární a přizpůsobiví, proto kolikrát není problém objednat si zboží na míru, s barvami, potiskem, střihem a stylem dle vlastního výběru. 

Originalita, a mnohdy také cena, je nadřazena kvalitě a mnoho zákazníků skrze Floryday recenze přiznává, že je dodané oblečení šité horkou jehlou. Pokulhávající jakost přesto není pro mnoho mladých zákazníků překážkou. Snaha zviditelnit se v dobrém světle je paradoxně silnější, než smysl dlouhodobé udržitelnosti. 

Na jednu stranu mají mladí zájem zachovat planetu i pro další generace a změnit svět k lepšímu, na stranu druhou nechávají zvítězit své ego a touhu po jedinečnosti. S vícero tipy a nákupními nápady poradí portál www.Slevove.cz.  

Related Articles

Leave a Comment